sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Täällä ollaan!



Heipä hei te ihkut oliot siellä!!!!11!

Viime postauksesta on kulunut yli 2 kk, joten anteex siitä... mutta on mulla ollu kuitenki hyvä syy! Nimittäin mullon ollu kauhee kiire, koska mun maailma on kertakaikkisen täydellisesti mullistunut. Nimittäin kaksi kuukautta sitten se kauan odotettu ja jännittävä juttu tapahtu: mun lapsi synty! Se on pienen pyöreähkö ja suloinen tyttö, jonka turkin sävy on mua vaaleampi. Mää oon ahkerasti yrittäny hoitaa ja kasvattaa sitä kunnon kansalaiseksi, mikä on tosi rankkaa, mut onneks oma äiti on ollu apuna. Aluksi kaikki oli tosi uutta ja uuvuttavaa. Mää olin huolissani et saakse ny tarpeeks maitoa, nii annoin sen aina ruokailla mun tisseillä mielin määrin. En ollenkaa aatellu et siitä saattais tulla liian paksu, mut ainaskaa se ei nähny nälkää. Sit kun sen oli aika nousta omille tassuille, sillä oli vaikeuksia, koska sillä oli nii iso maha. Mut eiks se nii mee et kaikki on kauniita kokoon katsomatta. Onhan muotia XL-kokosilleki!!!1 Mut sit mun rakas hanipallero lapsonen oppi käveleen ja sit juokseen ja murista se on osannu aina. Se on aika hurja ja sanavalmis kakru. Mun bestis Viidaki leikkii välillä sen kaa, vaik aluksi mua vähä huolestutti. Candy-mamma on saanu sitä hoitaa aina, koska se on nii rakas <3<3 Tää äitiys on ollu tosi antoisaa, vähän rankkaa, mut silti opettavaa, mut kyl tässä on huonotki puolensa... Nimittäin nyt mun massu on semmonen ruttunen, tissit vähä roikkuu ja nyt mun hienot koristekarvatki alkaa lähteen... Muotiinkaan en oo ehtiny ny paneutua, vaikka on jo syksy, enkä oo esitelly teille syysmuotia... Ehkä ens kerralla! Ja sit kans me posetetaan mun lapsen kans!

Ainiih.. Mun lapsella ei oo viel nimeä... Mun on nii vaikee päättää. Barbie ois aika kiva? se on nii nätti, niinku missi, siis mun lapsi. Toisaalta se on vähä pyöreähkö, mut eiks oo jo aika tulla XL-Barbie? Jos te ootte hyvii keksiin nimiä ja mun pennun ulkonäkö tuo teille inspistä, nii ehotelkaas jotain. Tässä pari kuvaa mun ihkusta lapsesta.

Pusu!! <3 <3

Oltiin ulkonah!1

niiiiin söpö
Ja sit ettei tää ois täysin muoditon postaus, nii tässä pari muotitekelettä. Ei oikeen säänmukasia, mut esim juhliin. Ja pitäähän joka naisella olla pikkumusta!

mekko

Topin kaltanen asu. Suosittelen jos haluu näyttää kamelilta.

Ja sit loppuun vielä musta tosi hemasevan seksikäs alastonkuva!! Koitan kirjotella jatkossa ahkerammin. Luuuuuv Salsa


4 kommenttia:

  1. pennun nimi voisi olla..... HANIPÖÖPALLERO

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih aika söpö. Mut aika pitkä.. jos se ois pelkkä hani? tai pöö? hmm.. se vois olla lempinimi. HaniPÖÖpaLLeRo <3

      Poista
  2. Haha, tuo vika kuva oli aika paras! :D

    VastaaPoista